BeaShop

Nejčastější dotazy

 

Jak mám postupovat, když mi byla doručena poškozená zásilka?

Poškozenou zásilku zásadně nepřebírejte a s přepravcem sepište protokol o poškození zásilky. Odesílané zásilky jsou pojištěné a toto je nutno udělat, abychom mohli uplatnit pojištění a zaslat vám objednané zboží znovu.

 

Co mám dělat, když jsem zásilku přebral (vypadala neporušeně) a až po rozbalení zjistil, že je zboží uvnitř rozbité?

Správný postup je takový, že po zjištění, že věc uvnitř balíku je poškozená, vezmete tento balíček nejpozději do druhého dne zpět na poštu tak jak došel i včetně výplně, případně provázku, kterým byl ovázaný (poště musí sedět váha balíčku s tím co je na štítku), podáte reklamaci, sepíšete protokol včetně ceny (cena zboží+poštovné) a asi do 10 dnů by Vám měla dojít složenka pokud reklamaci uznají. Pošta škodu uhradí Vám a ne odesílateli. V případě, že by reklamaci neuznali z důvodu špatného zabalení, je chyba na naší straně a na základě takovéhoto tvrzení v protokolu Vám vracíme peníze nebo zasíláme nové zboží.
 

 Jaká je doba doručení?
Doba doručení je uvedena u zboží. Pokud je zboží skladem, trvá doručení zpravidla 2 pracovní dny. Pokud zboží není skladem, můžete přesto vyplnit objednávku a jakmile zboží dorazí od dodavatele (zpravidla do 10 - 15 pracovních dní) ihned Vám jej vyexpedujeme. V době Vánočních nebo jiných svátků se však může dodávka zdržet.

Jste plátci DPH?
Nejsme plátci DPH.

Jak můžu objednávku uhradit?
Převodem na bankovní účet nebo dobírkou. Doporučujeme platbu převodem, která je levnější.

 

Zasíláte i do zahraničí?
Momentálně zasíláme pouze na Slovensko. V tomto případě je možno zaplatit bankovním převodem na účet ve slovenské bance. Na dobírku nezasíláme.

 

Je možné si zásilky někde osobně vyzvednout?
Bohužel není.

Nabízíte slevy pro stálé zákazníky?
Ano, každým uskutečněným nákupem získáváte body, které při příštím nákupu můžete použít k uplatnění slevy. Při různých příležitostech udělujeme zákazníkům rovněž slevové kupóny. Pro uplatnění slevy však nezapomeňte slevu v nákupním košíku uplatnit. Slevové kupóny mají platnost 1 rok od vydání.
   
Můžu zboží do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu?
Ano. Pokud nejste se zbožím spokojen, nebo jste si nákup rozmyslel, máte možnost do 14 dnů od převzetí zboží odeslat na naší adresu. Po kontrole zboží, zda je v původním obalu a nejeví známky používání či poškození, na Vámi uvedený účet odešleme plnou částku, kterou jste za zboží zaplatil. Přesný postup jak v takovém případě postupovat najdete v obchodních podmínkách.


DomůDomů

Košík  

(prázdný)

Novinky

Momentálně nejsou žádné novinky

NEJshopy.eu - prověřené obchody Hodnocení a recenze obchodů Seznam internetových obchodů, eshop, obchod, online - 4obchody.com Seznam obchodu.cz obchody.cz seznam českých obchodů USHOP.CZ - Váš e-shop OnlineShopy - vaše nákupní centrum Najdu vše na jednom místě - Najduvse.cz Katalog eShopu Eshop-centrum.cz Katalog Internetu CenyZboží.cz Inzerce, firmy, odkazy www.ukazatel.cz CZIN.eu